Зацепване на двувалка
Borislav 06 октомври 2009 - 18:49
Здравейте колеги!
Имам следния проблем: правих основен ремонт на двигателя C18XEL e и направих глупостта да разхвърлям всичко. Сега се съмнявам кой вал на кое място е :)
На единия пише IN , а на другия SE или S или нещо подобно. И как става самото напасване.
Помогнете ако можете!
Имам и ръководството, но там не пише нищо толкова подробно :(
Благодаря ви предварително!
Поздрави
Мартин Маринов
Имам следния проблем: правих основен ремонт на двигателя C18XEL e и направих глупостта да разхвърлям всичко. Сега се съмнявам кой вал на кое място е :)
На единия пише IN , а на другия SE или S или нещо подобно. И как става самото напасване.
Помогнете ако можете!
Имам и ръководството, но там не пише нищо толкова подробно :(
Благодаря ви предварително!
Поздрави
Мартин Маринов
VencityYy 06 октомври 2009 - 18:52
Здравеи колега много добра тема си пуснал . На вала които пише In е за смукателните ,а другия е за изпускателните клапани . А за самото зацепване незнам как става ,искам и аз да разбера понеже ми престои въщотото като на теб
oci 06 октомври 2009 - 19:54
Специално за този двигател не знам как е. За съжаление имам софтуер за vectra(a,b) и corsa. А в нито един от тези модели не вграждат този двг. Има една програмка Ремонт и эксплуатация автомобиля. Руска е и иконката и е един диск с количка. Та тази програмка я имам за Вектра А, Вектра Б и Корса - та предполагам трябва да я има и за астра. Там е описано точно кой белези на кой двигател се гледат и къде се зацепват.
Предполагам даже че има колеги който я имат и ще ти дадат скрийншотове
ПП Така на едно X18XE майстора ми цепи мотора два пъти, защото първия път засече белезите "както той си знае" и естествено колата не искаше и да запали. След справка му занесох принтирано как трябва да е и колата се върна от отвъдното
Предполагам даже че има колеги който я имат и ще ти дадат скрийншотове
ПП Така на едно X18XE майстора ми цепи мотора два пъти, защото първия път засече белезите "както той си знае" и естествено колата не искаше и да запали. След справка му занесох принтирано как трябва да е и колата се върна от отвъдното
Hevy 06 октомври 2009 - 20:34
Ето тука рови, ако го няма тоя мотор виж долу вдясно, едни сини надписи, може да го има за Вектра
http://opel-astra1.5go.ru/html/3_0.htm
Мнението беше редактирано от Hevy: 06 октомври 2009 - 20:34
http://opel-astra1.5go.ru/html/3_0.htm
Мнението беше редактирано от Hevy: 06 октомври 2009 - 20:34
Borislav 12 октомври 2009 - 11:52
Благодаря на всички колеги за помощта!
Ще ги разгледам все пак тези линкове, казвам все пак, защото се оказа че сме раменили в крайна сметка валовете :) обърнахме ги и стана напасването. Както си бяха не се получаваше. Все бягаше с един зъб наляво или надясно като се помъчихме да слагаме ангренажния ремък. Обърнахме ги и стана отволе:)
Моторетката работи, макар и с малък проблем - форсира се като е на свободна без подаване на газ от моя страна :( ?
Още веднъж благодарности колеги!
Поздрави
Мартин Маринов
Ще ги разгледам все пак тези линкове, казвам все пак, защото се оказа че сме раменили в крайна сметка валовете :) обърнахме ги и стана напасването. Както си бяха не се получаваше. Все бягаше с един зъб наляво или надясно като се помъчихме да слагаме ангренажния ремък. Обърнахме ги и стана отволе:)
Моторетката работи, макар и с малък проблем - форсира се като е на свободна без подаване на газ от моя страна :( ?
Още веднъж благодарности колеги!
Поздрави
Мартин Маринов