Лампичката на ключа
Иво 06 март 2006 - 20:26
Здравейте, много ме дразнеше че не ми свети лампата на ключа. Не, че я ползвам ама ме сърбеше. Едвам намерих такава батерия и се оказа, че е изгоряла крушката. Никъде не намерих крушка с този размер на 1,5 волта. Казаха ми само в Булвария и била 5 лв. Не знам какво ми скимна та реших да я побългаря. Взех батериите с диода от една запалка и поялник и вижте какво се получи:
Играчка ее малко докато се напасне ама стана екстра :) Ако някой има същия проблем - ето го решението
Играчка ее малко докато се напасне ама стана екстра :) Ако някой има същия проблем - ето го решението
Жоро 07 март 2006 - 10:34
xcalibur, на Mar 6 2006, 09:26 PM, каза:
А на едно ОМВ ако имам ключа и чаркулаците може ли да го напаснеш да не преоткривам системата на ново... Леле колко съм нахален...
IGNEV 07 март 2006 - 10:40
Дборе е станало И снимките са добри..........Ей сега отивам да правя копие на ключа ти
Иво 07 март 2006 - 10:53
Жоро, няма да стане на едно ОМВ, че бая трбва да се копа и да се топи с поялника
GogoI 07 март 2006 - 13:05
Става и с побългаряване ама на който не му се занимава - лампичката стува левче - смяната е за 1 минута :dancin:
Оги 07 март 2006 - 13:20
Original лампичка свети бая по-слабичко ... с други туми тея китайчетата са се престарали с тея светещите запалки, май са почнали фенер да праят пък то излязло запалка . Иначе се е получило много готино
Жоро 08 март 2006 - 10:07
xcalibur, на Mar 7 2006, 11:53 AM, каза:
Да нощес забелязах.... Пробвах ама и аз това установих...
Днес нещо не ми зарежда средната снимка дето е най важната
jelqzkov 08 март 2006 - 10:39
ня мястото на синия светодиод сложете бял според мене ще изглежда по добре.
Жоро 08 март 2006 - 13:19
jelqzkov, на Mar 8 2006, 11:39 AM, каза:
А според мен не, ама... Въпрос на вкус...
Иво 08 март 2006 - 14:11
Жоро, не знам защо средната снимка е изчезнала...довечера ще се опитам да я оправя.
ПС и аз мислех да сложа бял диод ама нямах, но и така е добре
ПС и аз мислех да сложа бял диод ама нямах, но и така е добре
Anibal 25 септември 2006 - 21:53
И мен много ме дразнеше, че не мога да си ползвам лампичката..., но намерих в магазина Конрад /Варна, кв. Тракия/. Поръчах си както лампата така и батерията и сичко ми излезе 3 лв. НО вече 2-ри месец я чакам... сигорно накрая шса изнервя и ще направя като теб, благодаря за картинките те ми вдухнаха кораж да направя нещо за което си мислех отдавна.
БГ палър
БГ палър
Dark_Avenger 04 октомври 2006 - 10:23
добре де всичко ясно преебах ключа с поялника батериите се наместиха на место ама пак не става копчето на ключа за натискане е доста голямо и се качва върху батериите и няма натискане а няма на къде да се маха още матерял че ще се продупчи ключа та кажи как успя да наместиш копчето хем да не седи накриво хем да може да се натиска
villain 16 февруари 2007 - 10:44
Аз също го направих по този начин (с диод и батерии от запалка). Свети добре. Бих допълнил следните неща:
1.Не е необходимо да се дълбае ключа, а само да се отстранят преградите зад крушката. Колкото и да се дълбае батериите заедно с пласмасата са по дебели от самия ключ.
2. На горния капак на ключа където е копчето има един пръстен който пречи за затварянето заедно с част от копчето. Този пръстен се изрязва (с поялник) толкова колкото да влезнат батериите. (около 1 см.) Идеята е да се изравни пръстена с стената на капака.
3. В копчето на ключа залепих малко копче от дреха за да може да натиска пластината.
4. Затварянето на ключа става от ляво на дясно. След като се затвори от ляво (противоположната страна на диода) се затваря и от зад и с нечовешки натиск
се затваря откъм диода.
Ако по време на затварянето още от лявата страна диода светне се отваря и се изправя малко пластината и така се пробва докато се затвори от ляво и диода не светва.
Резултата е следния:
1. Като се натисне копчето от едната страна светва диода. От другата страна копчето на ключа е опряло в батериите така, че няма как да се натисне.
2. От към страната на батериите горния капак на ключа е леко издут, но целта оправдава средствата в случая подутината.
А за тези които не са се справили по този безумно пипкав и граничещ с екшън начин изнамерих много по просто и лесно решение на проблема. Само да го бях видял по-рано нямаше въобще да се занимавам с глупости - топене, напасване и т.н
1.Трябва ни една батерия - 3V (CR1632)
2.Един диод (цвят по желание)
3.Две жички
4.Малко дунапрен по твърд
!!!Кабела не се запоява за батерията!!!
Картинките говорят вместо мен :b070: Бързо, лесно, културно, 100% успех.
Дано да съм бил полезен - и успех в майсторенето
1.Не е необходимо да се дълбае ключа, а само да се отстранят преградите зад крушката. Колкото и да се дълбае батериите заедно с пласмасата са по дебели от самия ключ.
2. На горния капак на ключа където е копчето има един пръстен който пречи за затварянето заедно с част от копчето. Този пръстен се изрязва (с поялник) толкова колкото да влезнат батериите. (около 1 см.) Идеята е да се изравни пръстена с стената на капака.
3. В копчето на ключа залепих малко копче от дреха за да може да натиска пластината.
4. Затварянето на ключа става от ляво на дясно. След като се затвори от ляво (противоположната страна на диода) се затваря и от зад и с нечовешки натиск
се затваря откъм диода.
Ако по време на затварянето още от лявата страна диода светне се отваря и се изправя малко пластината и така се пробва докато се затвори от ляво и диода не светва.
Резултата е следния:
1. Като се натисне копчето от едната страна светва диода. От другата страна копчето на ключа е опряло в батериите така, че няма как да се натисне.
2. От към страната на батериите горния капак на ключа е леко издут, но целта оправдава средствата в случая подутината.
А за тези които не са се справили по този безумно пипкав и граничещ с екшън начин изнамерих много по просто и лесно решение на проблема. Само да го бях видял по-рано нямаше въобще да се занимавам с глупости - топене, напасване и т.н
1.Трябва ни една батерия - 3V (CR1632)
2.Един диод (цвят по желание)
3.Две жички
4.Малко дунапрен по твърд
!!!Кабела не се запоява за батерията!!!
Картинките говорят вместо мен :b070: Бързо, лесно, културно, 100% успех.
Дано да съм бил полезен - и успех в майсторенето
deforse 25 юни 2007 - 11:09
станало е яко. Браво. Обаче имам един въпрос. Ако ти го няма копчето на ключа? Какво правиш? Някаой да има идея? 10Х
bisserk 03 септември 2007 - 12:15
Аз нямах лампичка. Имаше батерия, но не бях сигурен дали има живот още в нея.
Намерих на пазар "Иван Вазов" на една от сергийките за батерии...
Лампичката струваше 2,60 лв.
Светна още със старата батерия, но със слаба светлина.
Оказа се, че човекът има и такива батерии - 3,00 лв.
Но не се наложи, защото й с нова батерия светеше слабо. Ама в тъмница, ако ми се наложи да си светна да видя ключалката, все ще свърши работа.
Поне сега не е зейнала дразнещо празна дупка на мястото на лампичката! :)
Намерих на пазар "Иван Вазов" на една от сергийките за батерии...
Лампичката струваше 2,60 лв.
Светна още със старата батерия, но със слаба светлина.
Оказа се, че човекът има и такива батерии - 3,00 лв.
Но не се наложи, защото й с нова батерия светеше слабо. Ама в тъмница, ако ми се наложи да си светна да видя ключалката, все ще свърши работа.
Поне сега не е зейнала дразнещо празна дупка на мястото на лампичката! :)
Jelev 05 октомври 2008 - 19:02
ето какво измайсторих за 1 час днес....... отдавна го бях замислил ама ме мързеше.....днеска неделя няма кво да се прави и се позанимавах....диода и батериите са от запалка, не съм правил снимки как става защото си има такава тема, от там взех идеята, браво на колегата който се е сетил
Vas 04 февруари 2009 - 20:52
Абе батерия, която е в ключа за 1 седмица и после няма никой в къщи..
Три пъти я сменях и ми писна да давам всяка седмица по 2,5 за батерия.
Ще науча още нещо от форума и ще се наложе да сменям досадната бяла светлина
Три пъти я сменях и ми писна да давам всяка седмица по 2,5 за батерия.
Ще науча още нещо от форума и ще се наложе да сменям досадната бяла светлина
goro21 17 февруари 2009 - 00:54
абе да питам тези ключове имат ли някав чип без които колата не може да запали моята е астра ф 94