Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Черният списък...

D&n сервиз за амортесьори и ходова част

Гостmarmoran_* 21 февруари 2006 - 09:47

Когато се касае за смяна на амортесьори - НИКОГА не ходете в D&N Подуяне.
Случката е следната: Отивам преди 6 месеца !!! на тестер, защото се чува леко чукане от левия преден амортесьор. На тестера е в зелено, но чукането е неприятно при всякакви неравности и бях посъветван да сменя и 4-те амортесьора - без дори да ми е изтъкната някаква основателна причина за смяна на задните?! Както и да е - сменям предните със ЗАКС, за 4 месеца спря да чука. Скоро драмата се повтаря, само дето и колата зле се държи на пътя. Пипам болтовете на амортесьорите - отново чукат - и то 2-та. Викам си - сигурно е предница. Обстояният преглед показа, че е перфектна. Решавам да се възползвам от 2 годишната гаранция - да ми сменят амортесьорите, отивам там - оня /Илиян - управител ли е, или за такъв се представя/ вика ще тестваме. На тестера - всичко в зеленото.
Вика ми: "задните са ти перфектните - предните може да ги смениш."
подавам му гаранцията и му разправям: - "СМЕНЯЙ!"
И тогава се почна: - "ама не, всъщност са пефектни, те са в зеленото, не можем да ги сменим."
Питам го: "не чуваш ли как чукат?"
Той: "ама това си е нормално ...."

Нищо нормално не виждам, при положение, че оригиналните на колата ги карах 4 години в България без да чукат...

И така след луд скандал, нищо не се промени... Поне двама клиенти се отказаха да сменят при тях като ни чуха.

Ползвал съм SACHS и съм бил доволен, но явно или вече не слагат там истински ЗАКС, а турски ментета, или просто съм нямал късмет с моята бройка - но и в двата случая - ГОРДИТЕ 2 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ - за чеп не важат! :gosh:

Второто нещо, което тези гении счупиха по моята кола. Хронологически е първото, но за това няма регламентирана гаранция, не че за амортесьорите важи, де....

Та: когато сменяха амортесьорите се установи, че имам скъсан маншон на дясно каре. ОК - сменяме го. Какво се оказа след 5 месеца, като блокира колето, със сменения маншон на карето, след бързо каране по магистралата. /Слава богу, че взе да блокира близо до София и карах по-бавно/ Оказа се, че като греста е паднала, при смяната на машона не са сметнали за необходимо да поставят нова. И така при по-голямо усилие карето се заварява. Така смених изкривило и запекло от заварката каре, което ако имаше грес, би могло да кара бая още....
Отговори

tarambuka3500 снимка tarambuka3500 21 февруари 2006 - 11:10

хаха

мене преди година и половина ми сменяха задните селенови втулки с ЧУК
бам-бам-бам :)
като гледах и ми се плачеше...
---

един колега го мотаха 3 месеца, за едни амортисьори за Сузуки Балено.
"Ще дойдат господине"
"ДА, до 2 седмици са тук"
"Камиона е тръгнал от Унгария"
...
накрая (след 3 месеца, при обещани 3 седмици)
отидохме, взе си капарото, и по живо по здраво...

тъпанари големи са там.
Отговори

IGNEV снимка IGNEV 21 февруари 2006 - 12:39

Абе дали е от сервиза или от продуктите??? Аз си смених амортисьорите с Boge (то дето Boge там и Sachs) и след има няма 2000 км троп-троп........"Компетентни" маистори ме набутаха с 70лв за тампон.....и кво се оказа - амортисьора изпуснал. За сега само единия, другия го чакам:).............Гаранция Франция.......А ги взех от АвтоПлюс................абе да не опира човек до ремонти че в бг си еб :gosh: майката
Отговори

Бижо Бижев снимка Бижо Бижев 04 март 2008 - 18:43

Една случка от днес 04.03.08г. Едно приятелче си взима голф 4 1.9тди 110к/с ангренажа му е сменен в ДиН кв. Овча Купел.В събота решава да се разходи до Плевен със семейството си изведнъж колата започва да пуши здраво и да губи мощност.Обади ми се по телефона да ме попита какво да прави..Аз в началото си помислих че са им объркали вместо дизел са им сложили бензин но той ме увери че това няма как да стане..После си помислих че колата дърпа въздух от някъде и задова прави проблеми..Посъветвах го тръгне бавно към СФ.Между временно той минал една консултация в Плевен при един майстор който му казл че едната дюза му е проблемна..та той тръгва към София и по средата на пътя колата загасва и спира...По същото това време аз започвам да се чудя а също и момчето дали не му е прескочил зъб на ангреанжния ремък..И след като колата спряла и не помръднала минал един човек с автовоз който му помогнал да докара колата до СФ..Закарал колата в този "сервиз" ДиН и ме повика да отидем да я погледнем.Отиваме и гледаме мотора отворен вече .Фактите един клапан счупен, буталото цялото в стружки, леглото на клапана аут и стружките помели разпределителния вал и надрали 2 от гърбиците...Обяснението на майсторите мотора е влезнал в "резонанс" :unsure: :kuku: и затова е счупил клапан :hand: :thu: АЗ мисля че ангренажа не е бил сложен правилно и прескача един зъб и така троши мотора, а това им е втората кола.Скоро ще правя и една вектра Б която от кофти ангренаж е смляла мотора и е затворен със старите гарнитури за да си намалят цената на рекламацията :mhihi: :mhihi: а за голфа си отказаха рекламация при условие че колата е карана по малко от 1000км. след смяна на ангренажа <_< :unsure: :mhihi:

НЕ ХОДЕТЕ В ДиН
Отговори

siegfrid снимка siegfrid 04 март 2008 - 21:21

Пълни некадърници са цялата верига... ама наистина некадърници.
D & N Люлин - караме им служебно Волво V40 - с проблем в скоростите - отвратително хъркане при включване на 3-та предавка, при обороти над 2000 - 2500.
Резултатът след 2 месеца висене на автомобила на паркинга на сервиза, в очакване на заветната част е тотално опропастена предавателна кутия, поставена в насипно състояние в багажника на корабчето и леки извинения за причиненото неудобство
НЕКАДЪРНИЦИ...
Отговори

Antytrust снимка Antytrust 26 март 2008 - 00:00

Този сервиз е под всякаква критика. преди 2 години като си взех колата така ми смениха ремъка че замина един клапан, но за това съм писал вече тук да не се повтарям. Миналата седмица едно приятелче отиде в D&N овча купел за смяна на спирачки и ги видял как жулят с чука по дисковете. Резултата е че в момента спира на тласъци, колата е без конторл при внезапно спиране. И обяснението - скочил бил в дупка и ги изкривил .. и 3-те ...
Отговори

Stenlius снимка Stenlius 13 май 2008 - 14:47

Да кажа 2 добри думи за сервиза им в Подуене - сменях задни тампони на предните носачи, биалетки и смяна масло - момчетата пипаха нормално според мен, бързо и уверено си свършиха работата и в крайна сметка ми казаха, че тропането което имах отпред в ляво е от амортисьора, а не от скъсания тампон и се оказаха прави :opel_forever: , та сега пак си тракам в дупките, но съм доволен от свършената работа в D&N Подуене.
Отговори

don_ray снимка don_ray 13 май 2008 - 15:02

Някакви отзиви за смяна на съединител ;) В другите им сервизи ?
Отговори

RED WINGS снимка RED WINGS 17 октомври 2008 - 17:12

Пичове не стъпвайте в D&N Овча Купел!!!! Или ако ходите там гледайте какво правят и какво ви сменят! Отивам аз един ден ( чак със запазен час!!! :newsm05_41: ) за смяна на барабани, накладки, цилиндърчета, семеринги, и всичко, каквото се сетите за задните колела. Вкарах колата, оставих им частите и ми казаха :"Оди пий кафенце?". Пих кафенце около 4 часа, след което ми се обадиха по тел. да си взимам колата, била готова. Отивам и си я прибирам, като ги питам къде са старите чарколяци да проверя нещо. Изхвърлили ги били, щото нищо не ставало от тях и аз си отидох. И какво се оказва по-късно? - Сменили само барабаните ( защото няма как да не видя, че не са сменени)...всичко останало си стои непипнато! Лагерите си вият, всичко по старому! След един ден разправии мистериозно се появиха новите ми части и пред мен ги монтираха на колата! Оттогава - НИКОГА ВЕЧЕ В D&N!!!
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg