Следващия етап на Вектрата
VectraGT 07 февруари 2006 - 00:08
Реших да покажа няколко снимки на нещата за 2-рото STAGE на Вектрата. А ето ги и тях:
Гърнето /дълго чакано от приятеля му испускател LEXMAUL/
Смукателен колектор от 1.8E кадет, в процес на реставрация
Ето и тръбата до дебитомера
Новата глава портната и шлайфана, има още малко работа и там :)
Май не съм пускал и снимките от 1-вия етап, ако има голям интерес ще ги пусна :)
Гърнето /дълго чакано от приятеля му испускател LEXMAUL/
Смукателен колектор от 1.8E кадет, в процес на реставрация
Ето и тръбата до дебитомера
Новата глава портната и шлайфана, има още малко работа и там :)
Май не съм пускал и снимките от 1-вия етап, ако има голям интерес ще ги пусна :)
RadioDJ 07 февруари 2006 - 09:39
разбира се 4е има интерес. Пускай първия етап. Освен това дюзите не са ли XE 255cc, t.e. да не дойдат прекалено богати на бензин??????
VectraGT 07 февруари 2006 - 09:55
Дюзата я взех от zag докъто наглася тази черната фтулка за държача че оригиналните ги нямаше :) Само пробни са. после ще потърся и снимките от етап 1 :)
VectraGT 07 февруари 2006 - 10:11
Ето снимките на препръсканите испускатели :)
Ето вече и етап 1 първо полираните смукатели, май след етап 2 ще артисат :)
Ето и валчето пълен комплект.
Ето и снимка на филтърчето, вече си има и дупка на бронята за въздух ама я намам снимана :)
И не на последно място чипа дето управлява цялата дъндания.
Ето вече и етап 1 първо полираните смукатели, май след етап 2 ще артисат :)
Ето и валчето пълен комплект.
Ето и снимка на филтърчето, вече си има и дупка на бронята за въздух ама я намам снимана :)
И не на последно място чипа дето управлява цялата дъндания.
Оги 07 февруари 2006 - 10:58
Много добро, поздрави за ентусиазма. Можеш ли да кажеш какви мощности очакваш и за кви пари говорим ? ... е, да де, те парите са относително понятие ама powerUP-a ме интересува, а после ще споделиш колко тунджа лапа. Още веднъж
П.С. Ако не минеш едно ДИНО си свършил работата на 50 % хехехе
П.С. Ако не минеш едно ДИНО си свършил работата на 50 % хехехе
Moonlord 07 февруари 2006 - 11:11
Loz, на Feb 7 2006, 10:58 AM, каза:
Добре... ти не си ли чувал, че като решиш да правиш такива работи с колата си не трябва да мислиш за това "КОЛКО ХАРЧИ"... ЩЕ ХАРЧИ КАТО ЛАМЯ БРАТО...
А това с дино-то направо ме уби... кай чесно
Иначе евала на Момчи! Ще я раздвижи Вектра-та здраво!!!
VectraGT 07 февруари 2006 - 11:43
Ами за сега си гори към 20/100 градско и кам 9-10 вънка. От 2-рия етап не очаквам повишаване на разхода, тъй като чипа дюзите и налягането са си същите, пък с повечко въздух и отпушване може и да падне малко. За мощността не ми се смятат просто това което сметнеш после винаги не излиза ако някой път ми се дават пари за глупости може да мина и през дино-то :) За мене са по важни времената ако може да я накарам да прави 400м за 14сек и 20коня да е пак съм сагласен
Moonlord 07 февруари 2006 - 11:53
Абе Момчи, 20 не е ли много бе брат, не трябва ли някъде 13-14-15 да е?
Manta2005 07 февруари 2006 - 12:04
Moonlord, на Feb 7 2006, 11:53 AM, каза:
проблема му е че я кара винаги студена на къси отсечки с много гас за това му дава такув разход с него сме дискутирали доста проблема му и ако смятате за нормално градско каране 3500+ обороти добре :) че на него празния ход му е 1500 :) това е шегичка
иначе браво Момчиле браво най накрая ще видим нормален мотор от тебе
и не прави глупости с фланци пак ти казвам дупчи си кратуната и се не бой
Оги 07 февруари 2006 - 13:33
Moonlord човече, благодаря за нардбата, нямаше нужда. За ДИНО-то беше майтап, разбира се. А разхода живо ме интересува и бих уважил повече това което VectraGT би ми казал вместо някви предположения. Все пак не стаа въпрос за малко пари, 20л са си 35-40 лв. както и да ги погледнеш. Все още търся някой с турбинка да каже за ко иде реч ...
VectraGT, изв че ти пълня темата, спирам, просто разхода е "проблем" пред който може да се изправя и аз.
Поздрави
VectraGT, изв че ти пълня темата, спирам, просто разхода е "проблем" пред който може да се изправя и аз.
Поздрави
Moonlord 07 февруари 2006 - 14:33
Loz, на Feb 7 2006, 01:33 PM, каза:
Moonlord човече, благодаря за нардбата, нямаше нужда. За ДИНО-то беше майтап, разбира се. А разхода живо ме интересува и бих уважил повече това което VectraGT би ми казал вместо някви предположения. Все пак не стаа въпрос за малко пари, 20л са си 35-40 лв. както и да ги погледнеш. Все още търся някой с турбинка да каже за ко иде реч ...
VectraGT, изв че ти пълня темата, спирам, просто разхода е "проблем" пред който може да се изправя и аз.
Поздрави
VectraGT, изв че ти пълня темата, спирам, просто разхода е "проблем" пред който може да се изправя и аз.
Поздрави
Виж... изобщо не съм искал да те наредя или нещо от сорта... Идеята ми беше, че ако си решил да правиш турбо кола, трябва да знаеш, че ще даваш стабилно пари за бензин ако я караш! И ако ти е до 20литра бензин изобщо не се захващай приятелю! :dancin:
Оги 07 февруари 2006 - 15:09
Moonlord, на Feb 7 2006, 02:33 PM, каза:
Loz, на Feb 7 2006, 01:33 PM, каза:
Moonlord човече, благодаря за нардбата, нямаше нужда. За ДИНО-то беше майтап, разбира се. А разхода живо ме интересува и бих уважил повече това което VectraGT би ми казал вместо някви предположения. Все пак не стаа въпрос за малко пари, 20л са си 35-40 лв. както и да ги погледнеш. Все още търся някой с турбинка да каже за ко иде реч ...
VectraGT, изв че ти пълня темата, спирам, просто разхода е "проблем" пред който може да се изправя и аз.
Поздрави
VectraGT, изв че ти пълня темата, спирам, просто разхода е "проблем" пред който може да се изправя и аз.
Поздрави
Виж... изобщо не съм искал да те наредя или нещо от сорта... Идеята ми беше, че ако си решил да правиш турбо кола, трябва да знаеш, че ще даваш стабилно пари за бензин ако я караш! И ако ти е до 20литра бензин изобщо не се захващай приятелю! :dancin:
Извинението се приема :) . Пояснявам още веднъж, проблема не е в 20л а в 10х20 или 500х20, разбираш ли. Просто колата я ползвам и за друго освен да отида да пия кафе, има дни в които минавам по 300-400 км. Просто събирам инфо за това как гори в града, извън града, ако пържа или не и т.н. Ето колегата вика че му пада на 10, което е мега идеално. Също така каза и че стига 20 (Manta2005 обясни евентуалните причини) но си е факт. А за това даже и ти не знаеше. Доколкото мога аз да определям колко (горе-долу) да гори е добре. Пък с факта че ще се повиши при всяко едно положение съм се примирил отдавна. И не на последно място е разликата(основна) в моя и двигателя който обсъждаме но все пак е база за сравнение. Туй е !
VectraGT още веднъй извинявай че ти разводняваме темата
П.С. Moonlord, кога ли ще опрайм по една(пет) ракии да се разберем като хората
VectraGT 07 февруари 2006 - 15:18
Абе и аз не ходя много по кафета, но тука поне растоянията са ми малки че живея близо до центъра а и работата ми е на 1-2км общо взето всичко ми е на толкова, това е и причината поради която винаги я карам студена :( а тя на ниски въобще не върви, и гледам с 60-тина лв на месец да докарвам. Сами можете да сметнете колко карам. Последния път като ходих до Пловдив, беше доста заснежено и до Чирпан карах на 3-4та по магистралата пак имаше доста 4-та по простата причина че под 90-95 не мога да сложа 5-та а всички караха като баби и нямаше как да изпреваря, та на въпроса тогава ми даде среден разход кам 9.2-9.5л/100, така че ако е свободен пътя и с постоянна скорост може и да падне още ще я видя как ще е лятото.
Оги 07 февруари 2006 - 15:34
След тия промени в ниските обороти мноо е приключила участие, а ? Щот аз в момента по баир нагоре моа да туря 5-ти зъб на 55-60 и пак си ускорява !
peponio 07 февруари 2006 - 16:57
хе очаквах това по-късно :) явно това лято ще сме по-бързи и яростни имам няколко питанки: вала сменян ли е и на колко градуса е в момента,пружините на клапаните?? с дроселната клапа как стои въпросът :)
Manta2005 07 февруари 2006 - 17:29
peponio, на Feb 7 2006, 04:57 PM, каза:
Хакер не ми се сърди ама ще отговоря вместо теб :)
Можеше и миналото лято да е с този сетъп ама го бавеше главата доста ..... :)
вала му е 297 градуса лексмалл (демек истински) обаче е със хидравлични повдигачи (което е проблем) и до последно със сток пружини но за тез пари толкова дроселите са два 35/50мм и са сток за 18Е колектора
А пиша вместо него понеже се имам за сравнително запознат със мотора му :)
абре както го е написал ГТ-феревер :) 8В-повер
VectraGT 07 февруари 2006 - 18:02
Всичко което е казал колегата Manta2005 е вярно, той е бая запознат защото ми даде доста идей и напътствия за което съм му безкрайно благодарен. засега от тези неща в колата ми е само вала полирания смукател, чипа, филтъра и малко повече налягане на бензина. Другите неща ще се слагат пролетта надявам се да сколасат до тогава, сега ги пускам защото ги снимах тея дни. ще има и още неща, само да ми допада фото от време на време да снимам.
VectraGT 07 февруари 2006 - 22:46
Ами тръбите му са 37.5мм и площа на 2-те дросел клапи е по-голяма отколкото на 1-та.
П.С. За да бъда по точен площа на 2-та клапана 35 и 50мм е около 534мм.кв. а на оригиналния мисля беше 65(или 60) е 408мм.кв. И тръбите на оригиналния са 35 ако не се лъжа или даже 33.5
П.С. За да бъда по точен площа на 2-та клапана 35 и 50мм е около 534мм.кв. а на оригиналния мисля беше 65(или 60) е 408мм.кв. И тръбите на оригиналния са 35 ако не се лъжа или даже 33.5