Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Силов Тунинг

Следващия етап на Вектрата

VectraGT снимка VectraGT 07 февруари 2006 - 00:08

Реших да покажа няколко снимки на нещата за 2-рото STAGE на Вектрата. А ето ги и тях:


Гърнето /дълго чакано от приятеля му испускател LEXMAUL/
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение


Смукателен колектор от 1.8E кадет, в процес на реставрация
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Ето и тръбата до дебитомера
Публикувано изображение


Новата глава портната и шлайфана, има още малко работа и там :)
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Май не съм пускал и снимките от 1-вия етап, ако има голям интерес ще ги пусна :)
Отговори

16V снимка 16V 07 февруари 2006 - 00:48

:smile3560:
Отговори

RadioDJ снимка RadioDJ 07 февруари 2006 - 09:39

разбира се 4е има интерес. Пускай първия етап. Освен това дюзите не са ли XE 255cc, t.e. да не дойдат прекалено богати на бензин??????
Отговори

VectraGT снимка VectraGT 07 февруари 2006 - 09:55

Дюзата я взех от zag докъто наглася тази черната фтулка за държача че оригиналните ги нямаше :) Само пробни са. после ще потърся и снимките от етап 1 :)
Отговори

VectraGT снимка VectraGT 07 февруари 2006 - 10:11

Ето снимките на препръсканите испускатели :)
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Ето вече и етап 1 първо полираните смукатели, май след етап 2 ще артисат :)
Публикувано изображение
Публикувано изображение


Ето и валчето пълен комплект.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Ето и снимка на филтърчето, вече си има и дупка на бронята за въздух ама я намам снимана :)
Публикувано изображение


И не на последно място чипа дето управлява цялата дъндания.
Публикувано изображение
Отговори

Оги снимка Оги 07 февруари 2006 - 10:58

Много добро, поздрави за ентусиазма. Можеш ли да кажеш какви мощности очакваш и за кви пари говорим ? ... е, да де, те парите са относително понятие ама powerUP-a ме интересува, а после ще споделиш колко тунджа лапа. Още веднъж :smile3560:
П.С. Ако не минеш едно ДИНО си свършил работата на 50 % хехехе :drinkin:
Отговори

Moonlord снимка Moonlord 07 февруари 2006 - 11:11

Loz, на Feb 7 2006, 10:58 AM, каза:

Много добро, поздрави за ентусиазма. Можеш ли да кажеш какви мощности очакваш и за кви пари говорим ? ... е, да де, те парите са относително понятие ама powerUP-a ме интересува, а после ще споделиш колко тунджа лапа. Още веднъж  :2bg:
П.С. Ако не минеш едно ДИНО си свършил работата на 50 % хехехе :nau:
 


Добре... ти не си ли чувал, че като решиш да правиш такива работи с колата си не трябва да мислиш за това "КОЛКО ХАРЧИ"... ЩЕ ХАРЧИ КАТО ЛАМЯ БРАТО...

А това с дино-то направо ме уби... кай чесно :smile3560: :drinkin:

Иначе евала на Момчи! Ще я раздвижи Вектра-та здраво!!! :nau:
Отговори

VectraGT снимка VectraGT 07 февруари 2006 - 11:43

Ами за сега си гори към 20/100 градско и кам 9-10 вънка. От 2-рия етап не очаквам повишаване на разхода, тъй като чипа дюзите и налягането са си същите, пък с повечко въздух и отпушване може и да падне малко. За мощността не ми се смятат просто това което сметнеш после винаги не излиза ако някой път ми се дават пари за глупости може да мина и през дино-то :) За мене са по важни времената ако може да я накарам да прави 400м за 14сек и 20коня да е пак съм сагласен :smile3560:
Отговори

Moonlord снимка Moonlord 07 февруари 2006 - 11:53

Абе Момчи, 20 не е ли много бе брат, не трябва ли някъде 13-14-15 да е? :smile3560:
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 07 февруари 2006 - 12:04

Moonlord, на Feb 7 2006, 11:53 AM, каза:

Абе Момчи, 20 не е ли много бе брат, не трябва ли някъде 13-14-15 да е?  :smile3560:
 


проблема му е че я кара винаги студена на къси отсечки с много гас за това му дава такув разход с него сме дискутирали доста проблема му и ако смятате за нормално градско каране 3500+ обороти добре :) че на него празния ход му е 1500 :) това е шегичка
иначе браво Момчиле браво най накрая ще видим нормален мотор от тебе
и не прави глупости с фланци пак ти казвам дупчи си кратуната и се не бой
Отговори

Оги снимка Оги 07 февруари 2006 - 13:33

Moonlord човече, благодаря за нардбата, нямаше нужда. За ДИНО-то беше майтап, разбира се. А разхода живо ме интересува и бих уважил повече това което VectraGT би ми казал вместо някви предположения. Все пак не стаа въпрос за малко пари, 20л са си 35-40 лв. както и да ги погледнеш. Все още търся някой с турбинка да каже за ко иде реч ...
VectraGT, изв че ти пълня темата, спирам, просто разхода е "проблем" пред който може :smile3560: да се изправя и аз.
Поздрави
Отговори

Moonlord снимка Moonlord 07 февруари 2006 - 14:33

Loz, на Feb 7 2006, 01:33 PM, каза:

Moonlord човече, благодаря за нардбата, нямаше нужда. За ДИНО-то беше майтап, разбира се. А разхода живо ме интересува и бих уважил повече това което VectraGT би ми казал вместо някви предположения. Все пак не стаа въпрос за малко пари, 20л са си 35-40 лв. както и да ги погледнеш. Все още търся някой с турбинка да каже за ко иде реч ...
VectraGT, изв че ти пълня темата, спирам, просто разхода е "проблем" пред който може  :smile3560:  да се изправя и аз.
Поздрави
 

Виж... изобщо не съм искал да те наредя или нещо от сорта... Идеята ми беше, че ако си решил да правиш турбо кола, трябва да знаеш, че ще даваш стабилно пари за бензин ако я караш! И ако ти е до 20литра бензин изобщо не се захващай приятелю! :dancin:
Отговори

Оги снимка Оги 07 февруари 2006 - 15:09

Moonlord, на Feb 7 2006, 02:33 PM, каза:

Loz, на Feb 7 2006, 01:33 PM, каза:

Moonlord човече, благодаря за нардбата, нямаше нужда. За ДИНО-то беше майтап, разбира се. А разхода живо ме интересува и бих уважил повече това което VectraGT би ми казал вместо някви предположения. Все пак не стаа въпрос за малко пари, 20л са си 35-40 лв. както и да ги погледнеш. Все още търся някой с турбинка да каже за ко иде реч ...
VectraGT, изв че ти пълня темата, спирам, просто разхода е "проблем" пред който може  :smile3560:  да се изправя и аз.
Поздрави
 

Виж... изобщо не съм искал да те наредя или нещо от сорта... Идеята ми беше, че ако си решил да правиш турбо кола, трябва да знаеш, че ще даваш стабилно пари за бензин ако я караш! И ако ти е до 20литра бензин изобщо не се захващай приятелю! :dancin:
 


Извинението се приема :) :drinkin: . Пояснявам още веднъж, проблема не е в 20л а в 10х20 или 500х20, разбираш ли. Просто колата я ползвам и за друго освен да отида да пия кафе, има дни в които минавам по 300-400 км. Просто събирам инфо за това как гори в града, извън града, ако пържа или не и т.н. Ето колегата вика че му пада на 10, което е мега идеално. Също така каза и че стига 20 (Manta2005 обясни евентуалните причини) но си е факт. А за това даже и ти не знаеше. Доколкото мога аз да определям колко (горе-долу) да гори е добре. Пък с факта че ще се повиши при всяко едно положение съм се примирил отдавна. И не на последно място е разликата(основна) в моя и двигателя който обсъждаме но все пак е база за сравнение. Туй е !
VectraGT още веднъй извинявай че ти разводняваме темата
П.С. Moonlord, кога ли ще опрайм по една(пет) ракии да се разберем като хората :2bg:
Отговори

VectraGT снимка VectraGT 07 февруари 2006 - 15:18

Абе и аз не ходя много по кафета, но тука поне растоянията са ми малки че живея близо до центъра а и работата ми е на 1-2км общо взето всичко ми е на толкова, това е и причината поради която винаги я карам студена :( а тя на ниски въобще не върви, и гледам с 60-тина лв на месец да докарвам. Сами можете да сметнете колко карам. Последния път като ходих до Пловдив, беше доста заснежено и до Чирпан карах на 3-4та по магистралата пак имаше доста 4-та по простата причина че под 90-95 не мога да сложа 5-та а всички караха като баби и нямаше как да изпреваря, та на въпроса тогава ми даде среден разход кам 9.2-9.5л/100, така че ако е свободен пътя и с постоянна скорост може и да падне още ще я видя как ще е лятото.
Отговори

Оги снимка Оги 07 февруари 2006 - 15:34

След тия промени в ниските обороти мноо е приключила участие, а ? Щот аз в момента по баир нагоре моа да туря 5-ти зъб на 55-60 и пак си ускорява !
Отговори

peponio снимка peponio 07 февруари 2006 - 16:57

хе очаквах това по-късно :) явно това лято ще сме по-бързи и яростни :smile3560: имам няколко питанки: вала сменян ли е и на колко градуса е в момента,пружините на клапаните?? с дроселната клапа как стои въпросът :)
Отговори

Manta2005 снимка Manta2005 07 февруари 2006 - 17:29

peponio, на Feb 7 2006, 04:57 PM, каза:

хе очаквах това по-късно :) явно това лято ще сме по-бързи и яростни :smile3560:  имам няколко питанки: вала сменян ли е и на колко градуса е в момента,пружините на клапаните?? с дроселната клапа как стои въпросът :)
 

Хакер не ми се сърди ама ще отговоря вместо теб :)
Можеше и миналото лято да е с този сетъп ама го бавеше главата доста ..... :)
вала му е 297 градуса лексмалл (демек истински) обаче е със хидравлични повдигачи (което е проблем) и до последно със сток пружини но за тез пари толкова дроселите са два 35/50мм и са сток за 18Е колектора
А пиша вместо него понеже се имам за сравнително запознат със мотора му :)
абре както го е написал ГТ-феревер :) 8В-повер
Отговори

VectraGT снимка VectraGT 07 февруари 2006 - 18:02

Всичко което е казал колегата Manta2005 е вярно, той е бая запознат защото ми даде доста идей и напътствия за което съм му безкрайно благодарен. засега от тези неща в колата ми е само вала полирания смукател, чипа, филтъра и малко повече налягане на бензина. Другите неща ще се слагат пролетта надявам се да сколасат до тогава, сега ги пускам защото ги снимах тея дни. ще има и още неща, само да ми допада фото от време на време да снимам.
Отговори

Владо снимка Владо 07 февруари 2006 - 22:29

е ква е далаверата с 18Е нещата ?
Отговори

VectraGT снимка VectraGT 07 февруари 2006 - 22:46

Ами тръбите му са 37.5мм и площа на 2-те дросел клапи е по-голяма отколкото на 1-та.

П.С. За да бъда по точен площа на 2-та клапана 35 и 50мм е около 534мм.кв. а на оригиналния мисля беше 65(или 60) е 408мм.кв. И тръбите на оригиналния са 35 ако не се лъжа или даже 33.5
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg