Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Дизелови двигатели

Антифриз при маслото

boxeora снимка boxeora 06 септември 2010 - 09:16

Проблема е следния.
Губи ми се антифриз от около месец. За това време съм долял към 1.5л и съм минал към 800км. Вдигам щеката на маслото и виждам, че е над максимума с около 1см. Видимо няма течове на антифриз по двигателя и маркучите.
Вчера си смених маслото (сипах 4.5л, а не 5.5л- за да е около мин.), карах 10км. сипах някаква Блоджа за запушване на течове по охладителната система. И газ към Пловдив.
Нивото на антифриза си ми е както съм си го налял , а маслото си ми е над максимума.
Старото не беше пресечено.

Знам,че където се събират антифриз и масло са:
1: топлообменник на маслото
2:главата и блока
3: последното което си мисля да ходи нафта в маслото. но къде тогава отива антифриза.
Въпроса ми този на този двигател ако се наложи смъкване на глава дали се шлайфа и дали блока е с ризи или е цял(лят).
Отговори

Пресиян Василев снимка Пресиян Василев 06 септември 2010 - 18:49

 boxeora, на 06 Sep 2010, 10:16, каза:

Проблема е следния.
Губи ми се антифриз от около месец. За това време съм долял към 1.5л и съм минал към 800км. Вдигам щеката на маслото и виждам, че е над максимума с около 1см. Видимо няма течове на антифриз по двигателя и маркучите.
Вчера си смених маслото (сипах 4.5л, а не 5.5л- за да е около мин.), карах 10км. сипах някаква Блоджа за запушване на течове по охладителната система. И газ към Пловдив.
Нивото на антифриза си ми е както съм си го налял , а маслото си ми е над максимума.
Старото не беше пресечено.

Знам,че където се събират антифриз и масло са:
1: топлообменник на маслото
2:главата и блока
3: последното което си мисля да ходи нафта в маслото. но къде тогава отива антифриза.
Въпроса ми този на този двигател ако се наложи смъкване на глава дали се шлайфа и дали блока е с ризи или е цял(лят).

При сваляне на глава задьлжително се шлаифа.Имал ли си прегряване ?
Вероятно се касае за изгоряла гарнитура.Не е кои знае колко трудоемко свали тиквата ревизираи си клапани гумички ,семеринги на дюзите и обратно на мотора.
Блоковете изключително рядко правят проблем с набити сухи гилзи са .Не се подменят
Поздрави
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg