Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Ходова част

Смяна на апарати въпрос за сервото

Corsa16 снимка Corsa16 11 октомври 2009 - 14:57

Здравейте колеги след известно време ще трябва да сменям апарати на корса 1000 кубика 98год с такива на Вектра A на 256мм. Самото захващане не вярвам да е проблем, но ме притеснява дали сервото ще има силата да ги "натиска" тези апарати. В същото време системата май не е същата да сложа сервото от вектрата. Моля за информация, благодаря предварително.
Отговори

Corsa16 снимка Corsa16 13 октомври 2009 - 17:24

Колеги знам че повечето от вас имат много работа и ангажименти но моля отговорете за тая проклета спирачна помпа как мога да я преправя та да стане от вектрата. МОЛЯ ВИ. Благодаря ви предварително.
Отговори

Рошко снимка Рошко 13 октомври 2009 - 17:31

Тиграта също е на 256, защо не вземеш помпата от нея? Филмът със сигурност ще бъде по-малък.
Отговори

Corsa16 снимка Corsa16 13 октомври 2009 - 19:16

 Auris 1.6 vvt-i, на 13 Oct 2009, 18:31, каза:

Тиграта също е на 256, защо не вземеш помпата от нея? Филмът със сигурност ще бъде по-малък.


ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ наи сетне един колега да напише нещо благодаря за което! Колега и аз така мислех да направя от тигра или корса гси ОБАЧЕ самите апарати от Вектрата са по големи и не знам дали има някакво значение. С тази цел се обърнах към форума за да попитам за да съм сигорен. Разбирам повечето от колегите които се дразнят на постоянно питащи ''новодомци''. но се опитвам да се засвидетелствам че когато го направя ще постна снимки и така само да се оправи кракът иииии дано не ме хване снегът че ще е на година тогава. Благодаря още веднъж, дано някой ако го е правил да напише как ще стане най добре.
Отговори

pe6o_ снимка pe6o_ 13 октомври 2009 - 19:30

ми виж дали са еднакви /помпите ако ли не и можеш да си вземеш вектрова , невиждам защо не

ако на тази вектра от която взимаш апарати ,дискове и има и серво направо си я взимаи , поне ще знаеш че всичко си е от едно място, друг е въпроса дали това серво(вектрата) е читаво


ако са със много по големи буталата на апаратите тогава можеш да вземеш вектровата помпа ако ли не просто няма смисъл

сам предцени , имаш ли финансии зимаи я (ще си спестиш проби и ред други системи )

а колкото до твоито серво (ако е здраво ) няма да има проблем стига да ти стига обема на твоита помпа , няма ли го , тогава караш със нови накладки и усетиш ли леко да ти слиза педала или да не ти хваща яко , сваляш и подлагаш на буталото или взимаш пак нови накладки и гледаш буталото да е събрало колкото може повече (е поне 2 мм да излезе на вън , да не е хептен пък до краи ударило)

ако и с чисто нови накладки нестава , подлагаш (капваш само метала от други накладки (за да ти даде ход и да исползваш твоита помпа) но това са възможности

наи доброто обаче е помпата да има дебит повече от колкото и трябва на системата (зада има запас и при износване на накладките този запас компенсирва , и така може да ти почнат да търкат на метал но пак ще ти дава помпата нужното налягане за "безпроблемно " спиране
Отговори

Corsa16 снимка Corsa16 13 октомври 2009 - 20:01

Благодаря и на таб колега. Сега май е момента малко да поясня извинявам се за многото писане: Февруари месец купих една вектра от петрич ц20хе, колата е имала зверски удар и след некачественно поправяне като минеш прес локва и оставя 4 следи :) Та отидох колата беше обявенна за 1000 лева и викам моя е! Да ама НЕ като отидох нещо не ме грабна извиних се на човека който е невероятен пич беше казал всичко за колата и си тръгнах. След 2 дни му се обадих и казах че ще му дам 700лв и я взимам а той: "700лв и бутилка домашна ракия" Речено сторено отивам аз и тогава се ИЗУМИХ. Човека застана и ми каза: минах технически преглед, направих ти месечна застраховка, платих всички данъци и има за 10лв бензин. Миналият път ми отказа но сега ще пием кафе и тогава тръгвате!
НЕ можех да повярвам че действието се развива в българия. След седмица му пратих талоните на колата с рег. номера а той след 1 седмица ми върна големия талон надупчен и колата я развасовахме в сняг :) Свалих двигателя и скоростите инсталацията, радиатора серво помпата, дисковете, апаратите и всичко друго разпродадох на безсценица. И така взех още една корса защото от 2 години горе долу карам една гси и втората корса да ми донор на купе. 1000 кубика с дребни забелжки но ПРЕКРАСНО купе и филма започна. Отваряме двигателя и :icon_wink2: падна сам ангренажния ремък САМО го пипнах. Викам си може, да ама и петите на валовете се развиха меко казано с лекота и тогава започнах да се плаша отворихме го и малко ковти ръб на 4 ти цилиндър наранени всички клапани абе викам ще го направя. Събрах пари и август месец се почна: Набиване на 4 ризи шлаиф на коляновия вал, нови сегменти, нови лагери ремонтни, шлаиф на главата нови клапани нови бронзови водачи нови гумички нови гарнитури. И тъкмо да го затварям и занесох маслената помпа и се оказа че и тя е за ремонт точно чакаийки за нея и да помогна на бъдещия си тъст с едни радиатори и баммммм <_< радиатор чугунен на кръка. Сега от 3 седмици седя и постоянно съм в форума и гледам за инфо. Скъсани мусклулчета връзки, хематон резания абе гадна работа.
Точно това ме притеснява че гаража който ползвам сега не мога и зимата и ако се забава с проекта (а това явно ще стане) и ако не отговоря примерно до 2 седмици какво съм направил с помпата и хората от форума ще ме помислят за един КОНСУМАТОР. А аз не искам да съм такъв. На кратко просто не мога да отговоря за развитието защото няма да имам как да го направя чудя се да отворя ли тема за целия проект че имам и снимки ма се чудя да не съм банален. Оле колко много писах извинете ме <_<
Мнението беше редактирано от Corsa16: 13 октомври 2009 - 20:06
Отговори

kalin09 снимка kalin09 13 октомври 2009 - 20:33

...
Мнението беше редактирано от kalin09: 12 август 2017 - 22:46
Отговори

pe6o_ снимка pe6o_ 13 октомври 2009 - 21:16

Corsa16 колега значи направо си меткаи от вектрата и това е , то няма да има кои знае какво преправяне (само трябва да видиш захващането на апаратите и дисковете дали ще е едно към едно с на корсата )


kalin09 колега моля те прочети , бавно спокоино помисли след това и тогава ми казваи че това дет съм писал е "глупости "

разбира се че неможе да се върне едно към едно(нали при самото обезвъздушаване трябва да има поне малък ход напред) , но идеята ми беше при първоначално монтиране да не забие буталата до краи ,и да обере луфтовете с подложка / (да останат около2 мм до края ) , защото после спирането ще му е по кофти

да подлагането на накладката ще помогне зада може да се съкрати хода на буталото и първоначално да може да исползва луфтовете между напълно прибрано бутало и разтворено бутало до нова накладка

нали обема(дебита) на помпата е по малък
Мнението беше редактирано от pe6o_: 13 октомври 2009 - 21:22
Отговори

kalin09 снимка kalin09 14 октомври 2009 - 00:05

...
Мнението беше редактирано от kalin09: 12 август 2017 - 22:46
Отговори

AlexMav снимка AlexMav 14 октомври 2009 - 08:57

На Вектрата 256 мм спирачен диск вътрешната накладка се държи със щипка към буталото на апарата. Махнеш ли я, за да подлагаш каквото и да е, получаваш неприятно тропане по неравности.
При положение, че ще се качва ХЕ на Корса Б, което значи доста преправяне не виждам какво ще е трудното в слагане на помпа от Вектра?
Отговори

pe6o_ снимка pe6o_ 14 октомври 2009 - 09:44

kalin09 колкото повече течност има в системата толко по голям ход трябва да има помпата зада има нужното налягане /големия ход и се налага поради малкия дебит / затова се стреми по малко работна течност в системата между помпата(при натиснато положение до обезвъздушителката,ако се налага се намалява и сечението на тръбичките ) /но всичко това пак казвам е компромис , варянт

AlexMav само казвам че има възможност и такава(ако иска да мине по тънко и да види самия ефект от спирачките /пробно , временно/ ) , но като разбрах че му е в наличност вектровата , нормално е нея да си сложи (писал съм го )
Мнението беше редактирано от pe6o_: 14 октомври 2009 - 09:50
Отговори

kalin09 снимка kalin09 14 октомври 2009 - 14:20

...
Мнението беше редактирано от kalin09: 12 август 2017 - 22:46
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg