How to: Смяна на задни накладки
mileff 22 януари 2009 - 14:00
Смяна на задни накладки на Вектра Б
И така, започваме...
Както се досещате първо трябва да вдигнем колата на крик и да свалим джантата (крика трябва да е достатъчно стабилен за да няма изненади)
Отвъртаме капачката на резервоарчето за сприрачната течност за да можем в последсвтие спокойно да избутаме буталата на спирачните апарати навътре.
След като сме готови с това започваме със свалянето на накладките. С помощта на отверка или друг тъп инструмент и чук избиваме клиновете от спирачните апарати, както и пластината по средата
След това, с помощта на клещи отделяме максимално накладката от диска, като при този процес буталото се прибира на вътре.
Вече можем да извадим накладките
С помощта на лост опитваме максимално да приберем буталото навътре, за да не възпрепятсва поставянето на новите накладки.
Продължение в следващият пост ---->
П.С. Моля някой да напише нещо в темата за да мога да пост-на останалите снимки
И така, започваме...
Както се досещате първо трябва да вдигнем колата на крик и да свалим джантата (крика трябва да е достатъчно стабилен за да няма изненади)
Отвъртаме капачката на резервоарчето за сприрачната течност за да можем в последсвтие спокойно да избутаме буталата на спирачните апарати навътре.
След като сме готови с това започваме със свалянето на накладките. С помощта на отверка или друг тъп инструмент и чук избиваме клиновете от спирачните апарати, както и пластината по средата
След това, с помощта на клещи отделяме максимално накладката от диска, като при този процес буталото се прибира на вътре.
Вече можем да извадим накладките
С помощта на лост опитваме максимално да приберем буталото навътре, за да не възпрепятсва поставянето на новите накладки.
Продължение в следващият пост ---->
П.С. Моля някой да напише нещо в темата за да мога да пост-на останалите снимки
mileff 22 януари 2009 - 14:12
------------>
Използваме случая за да изчистим повърхностите с помощта на телена четка
След като сме готови с "лъскането" в обратен ред сглобяваме спирачните апарати за да се стигне до тук
След като сме готови с апаратите завъртаме капачката на резервоарчето за спирачната течност. Напомпваме педала на спирачката докато отново стане твърд и сме готови. И не забравяйте, докато накладките улегнат по диска избягвайте резки спирания.
Използваме случая за да изчистим повърхностите с помощта на телена четка
След като сме готови с "лъскането" в обратен ред сглобяваме спирачните апарати за да се стигне до тук
След като сме готови с апаратите завъртаме капачката на резервоарчето за спирачната течност. Напомпваме педала на спирачката докато отново стане твърд и сме готови. И не забравяйте, докато накладките улегнат по диска избягвайте резки спирания.
FRYER 22 януари 2009 - 15:46
Много добър постинг,евала за труда да изкопаеш инфото.Само където снимките са от Воксхол,колегите да търсят казанчето в ляво
mileff 22 януари 2009 - 16:08
FRYER, на 22 Jan 2009, 03:46 PM, каза:
Много добър постинг,евала за труда да изкопаеш инфото.Само където снимките са от Воксхол,колегите да търсят казанчето в ляво
Във една от другите теми "How to" съм писал, че темите са преводи на пубкликаций в английски сайтове. Но не мисля, че това е проблем, важно е да са в помощ!
FRYER 22 януари 2009 - 17:03
За Воксхол и Опел беше шега,разбира се,че няма никакво значение къде е волана.Темите са супер полезни,а тази за фаровете е направо уникална!