Проблем с АБС - решен
baba_mi 11 юни 2008 - 00:09
значи АБСа спираше да работи и лампата му светваше при температури по високи от около 10 градуса. В сервиза ми казаха че решемието е нов електронен блок за АБСа.
Намерих в руски сайт опътване как да се отремонтира. Проблема е фабричен и става въпрос за една студена спойка, която при промяна на темпертурата ту контактува ту не.
За съжаление загубих точния линк но мога да намеря скриин шотове на темата.
В общи линии най-сложното е да се отвори кутията на блока, щото е залепена и трябва внимателно да се разреже и после да се залепи.
При мен стана идеално и сега работи на шест.
Надявам се това да помогне на някой и ако е писано и преди съжалявам, но не го намерих с търсачката.
По-нататък ще кача и скриин шотовете, но останаха на служебният компютър
Намерих в руски сайт опътване как да се отремонтира. Проблема е фабричен и става въпрос за една студена спойка, която при промяна на темпертурата ту контактува ту не.
За съжаление загубих точния линк но мога да намеря скриин шотове на темата.
В общи линии най-сложното е да се отвори кутията на блока, щото е залепена и трябва внимателно да се разреже и после да се залепи.
При мен стана идеално и сега работи на шест.
Надявам се това да помогне на някой и ако е писано и преди съжалявам, но не го намерих с търсачката.
По-нататък ще кача и скриин шотовете, но останаха на служебният компютър
Ba3KaTa 11 юни 2008 - 10:54
Айде де колега,ще черпя,че и аз имам подобен проблем,само че имам и още няколко грешки.
blagom 11 юни 2008 - 11:24
Ba3KaTa, на Jun 11 2008, 11:54 AM, каза:
Айде де колега,ще черпя,че и аз имам подобен проблем,само че имам и още няколко грешки.
ти доколкото знам не си с целият блок и АБС-а ти е бош и смяна на релето на АБС-а те оправя.
аз си мисля че колегата е с агрегата на КН.... за справянето с проблема. аз още не мога да се навия да го оправям защото съм малко вързан в ръцете, а и имам само едни клещи, а с тях много добре оправям всичко дай някакво инфо - по това в руския сайт ли се води и дали има нещо специфично.
между другото аз съм си го направил това, заедно със снимките, на един текстов документ ...обаче как да го кача тук не знам
baba_mi 12 юни 2008 - 13:20
Точно това е статията.
Точно по него се водиш и всичко е ОК. Момента с отварянето на блока е малко тънък, щото трябва бая да се реже и да се внимава щото платката е близо до ръбовете. Аз го резнах с ножовката внимателно. Покрай буксата е малко тясно и затова там само малко се опитах да го резна с макетен нож и после го напънах и то се пкна почти където трябваше. Само трябва наистина а се вимава да не се нарани платката вътре.
После спойката е лесна. Накрая го залепих с горещ силикон да не влизат гадости.
Само да знаете че четерите болта с които е хванат ел. блок към частта с буталцата за торсове и имат склоност към окръгляне ако са запекли.
В общи линии това е .
Днес ми казаха че често се срещал и проблем по интерфейса на АБСа. Просто казвам.
Иначе наистина съм с агрегата на КН където релето е вкарано вътре в електроня блок и не може да сесмени.
Поздрави
Точно по него се водиш и всичко е ОК. Момента с отварянето на блока е малко тънък, щото трябва бая да се реже и да се внимава щото платката е близо до ръбовете. Аз го резнах с ножовката внимателно. Покрай буксата е малко тясно и затова там само малко се опитах да го резна с макетен нож и после го напънах и то се пкна почти където трябваше. Само трябва наистина а се вимава да не се нарани платката вътре.
После спойката е лесна. Накрая го залепих с горещ силикон да не влизат гадости.
Само да знаете че четерите болта с които е хванат ел. блок към частта с буталцата за торсове и имат склоност към окръгляне ако са запекли.
В общи линии това е .
Днес ми казаха че често се срещал и проблем по интерфейса на АБСа. Просто казвам.
Иначе наистина съм с агрегата на КН където релето е вкарано вътре в електроня блок и не може да сесмени.
Поздрави
bojo06 12 юни 2008 - 14:21
Би ли написал какви грешки изписва този вид проблем? Как се сваля кабелната букса към блока?
baba_mi 12 юни 2008 - 21:59
Дава грешка на релето на вентил на АБСа. Но не помня точно.
Относно буксата. В задният край има една пластмасова розово пластина която трябва да се издърпа назад (към багажника) обаче се чупи лесно но не е фатално пак може да се извади. На практика тая пластина откача и закача буксата.
Относно буксата. В задният край има една пластмасова розово пластина която трябва да се издърпа назад (към багажника) обаче се чупи лесно но не е фатално пак може да се извади. На практика тая пластина откача и закача буксата.
borisbebo 09 юни 2009 - 14:42
Здравейте аз бях със същияпроблем на Вектра Б значи ввъпросната спойка не е необходимо да се отваря целия блок само да изрежете с поялник мястото около спойката ето ви за помощ и мойта тема
http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php...mp;#entry601040
успех на всички
http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php...mp;#entry601040
успех на всички