ИМОБИЛАЙЗЕР
Ачо 17 януари 2008 - 20:03
как се шунтира фабричен имобилайзер на корса Б 95-та
няма аларма само имобилайзер заминал си е как да го пренебрегна че да мога да запаля проклетата корса?
няма схема няма нищо....
ако има някой който наистина може да ми помогне ще съм му благоадрен,АДСКИ
няма аларма само имобилайзер заминал си е как да го пренебрегна че да мога да запаля проклетата корса?
няма схема няма нищо....
ако има някой който наистина може да ми помогне ще съм му благоадрен,АДСКИ
jikata 18 януари 2008 - 09:53
Ами май няма Ачо кой да ти отговори. То се знае, разбира се ако питаше нещо за джанти или гуми или пък за някоя явтомивчица или пък за някоя "ТУНИНГ" глезотийка щеше да се изреди половината форум да пише. Ама за имобилайзера уви няма никой. Ясна е работата пак Гената и Калоянския ше се напъват.
П.П А по между другото ако някой от по-горните етажи във форума го чете това да знае от мене, че 40,00 лева за форум копува - продава няма да дам. И то точно поради горепосочената причина. Защо ли. Защото когато някой има сериозен проблем с колата тука никой не ебава да каже поне нещо, каквото и да е.
П.П А по между другото ако някой от по-горните етажи във форума го чете това да знае от мене, че 40,00 лева за форум копува - продава няма да дам. И то точно поради горепосочената причина. Защо ли. Защото когато някой има сериозен проблем с колата тука никой не ебава да каже поне нещо, каквото и да е.
Ачо 18 януари 2008 - 10:18
Жика,подкрепям те напълно!!!!
аз досега има неколко теми за помощ и несъ останал очарован от цялата работа
наче няма нужда да си кривя душата
че има хора в форуам който евала им правя няма да изброявам за да не пропусна някой.
дано все пак някой чете тук какво став аи да помогне за имобилайзера на корселата
можеби засягам парични интереси ан някой и заради това непишете,но аз на сервиз в габрово няма да ида-аз си знам защо
пс:изкючваме Калоянския и Евгени
аз досега има неколко теми за помощ и несъ останал очарован от цялата работа
наче няма нужда да си кривя душата
че има хора в форуам който евала им правя няма да изброявам за да не пропусна някой.
дано все пак някой чете тук какво став аи да помогне за имобилайзера на корселата
можеби засягам парични интереси ан някой и заради това непишете,но аз на сервиз в габрово няма да ида-аз си знам защо
пс:изкючваме Калоянския и Евгени
ОМЕГА 18 януари 2008 - 14:38
Имобилайзера се намира зад жапката,прекъсва бензиновата помпа,стартера май и компютъра на инжекцията!
НАРЪЧНИК НА МЛАДИЯ АВТОКРАДЕЦ
1-Сваляте жапката
2-Намирате имобилайзера зад въздоховода на парното (малка алуминиева кутийка с размери 9,6 на 10,5см)
3-намирате кабелите режете ги и ги свързвате направо!
Крачета 1 и 21 прекъсват бензиновата помпа,кабелите са червени със синьо.
Крачета 31 и 4 прекъсват стартера кабелите са черни с червено.
Крачета 3 и 30 прекъсват захранването на EKUто кабелите са черни.
Ето така се елиминира имобилайзер на Омега Б X20XEV с фабричен номет 90 491 954,незнам дали ще ти е от помощ!
Иначе в сервизите вземат луди пари за тая работа!
Мнението беше редактирано от ОМЕГА: 25 август 2010 - 14:21
НАРЪЧНИК НА МЛАДИЯ АВТОКРАДЕЦ
1-Сваляте жапката
2-Намирате имобилайзера зад въздоховода на парното (малка алуминиева кутийка с размери 9,6 на 10,5см)
3-намирате кабелите режете ги и ги свързвате направо!
Крачета 1 и 21 прекъсват бензиновата помпа,кабелите са червени със синьо.
Крачета 31 и 4 прекъсват стартера кабелите са черни с червено.
Крачета 3 и 30 прекъсват захранването на EKUто кабелите са черни.
Ето така се елиминира имобилайзер на Омега Б X20XEV с фабричен номет 90 491 954,незнам дали ще ти е от помощ!
Иначе в сервизите вземат луди пари за тая работа!
Мнението беше редактирано от ОМЕГА: 25 август 2010 - 14:21
zandor 18 януари 2008 - 15:03
Може да е малко нахално, но найстина много ти се моля да кажеш как става този новер на астра Г х14хе двигател.
Ачо 18 януари 2008 - 15:38
ОМЕГА, на Jan 18 2008, 02:38 PM, каза:
Имобилайзера се намира зад жапката,прекъсва бензиновата помпа,стартера май и компютъра на инжекцията!
НАРЪЧНИК НА МЛАДИЯ АВТОКРАДЕЦ
1-Сваляте жапката
2-Намирате имобилайзера зад въздоховода на парното (малка алуминиева кутийка с размери 9,6 на 10,5см)
3-намирате кабелите режете ги и ги свързвате направо!
Крачета 1 и 21 прекъсват бензиновата помпа,кабелите са червени със синьо.
Крачета 31 и 4 прекъсват стартера кабелите са черни с червено.
Ето кака се елиминира на Омега Б,незнам дали ще ти е от помощ!
Иначе в сервизите вземат луди пари за тая работа!
НАРЪЧНИК НА МЛАДИЯ АВТОКРАДЕЦ
1-Сваляте жапката
2-Намирате имобилайзера зад въздоховода на парното (малка алуминиева кутийка с размери 9,6 на 10,5см)
3-намирате кабелите режете ги и ги свързвате направо!
Крачета 1 и 21 прекъсват бензиновата помпа,кабелите са червени със синьо.
Крачета 31 и 4 прекъсват стартера кабелите са черни с червено.
Ето кака се елиминира на Омега Б,незнам дали ще ти е от помощ!
Иначе в сервизите вземат луди пари за тая работа!
колега ти си невероятен
за мен лично неми трябв да крада автомибили
най-малкото което всеки моеж ад ами намери телевона и доста инфо за мен че сега се знаимавам с глупости
и другото което ще проверя как са нещата но меисля че на всички опели имбилайзерите и алармите са еднакви
незабавно ако минаваш през габров се обади 0883308221-ачо имаш доста солидна почерпак от мен
РЕСПЕКТ
jikata 18 януари 2008 - 15:38
ОМЕГА, на Jan 18 2008, 02:38 PM, каза:
Имобилайзера се намира зад жапката,прекъсва бензиновата помпа,стартера май и компютъра на инжекцията!
НАРЪЧНИК НА МЛАДИЯ АВТОКРАДЕЦ
1-Сваляте жапката
2-Намирате имобилайзера зад въздоховода на парното (малка алуминиева кутийка с размери 9,6 на 10,5см)
3-намирате кабелите режете ги и ги свързвате направо!
Крачета 1 и 21 прекъсват бензиновата помпа,кабелите са червени със синьо.
Крачета 31 и 4 прекъсват стартера кабелите са черни с червено.
Ето кака се елиминира на Омега Б,незнам дали ще ти е от помощ!
Иначе в сервизите вземат луди пари за тая работа!
НАРЪЧНИК НА МЛАДИЯ АВТОКРАДЕЦ
1-Сваляте жапката
2-Намирате имобилайзера зад въздоховода на парното (малка алуминиева кутийка с размери 9,6 на 10,5см)
3-намирате кабелите режете ги и ги свързвате направо!
Крачета 1 и 21 прекъсват бензиновата помпа,кабелите са червени със синьо.
Крачета 31 и 4 прекъсват стартера кабелите са черни с червено.
Ето кака се елиминира на Омега Б,незнам дали ще ти е от помощ!
Иначе в сервизите вземат луди пари за тая работа!
Е те това се нарича отговор ЕВАЛА. Точно ясно и конкретно. Благодаря колега за помощта. Лично ти обещавам, да почерпя ако минаваш през Габрово. Много поздрави от мен и безаварийни.
ОМЕГА 18 януари 2008 - 17:30
И да не забравите да пишете какво е станало,че информайията е злато нали знаете!
Ачо 18 януари 2008 - 17:56
мн.ясноо
утре ще я оправим щом казваш се че шунтиира
ще пробваме
утре ще я оправим щом казваш се че шунтиира
ще пробваме
ОМЕГА 18 януари 2008 - 18:55
Ам на Омегата така се получава,в самия имобилайзер има две реленца,едното е голямо а другото е малко и дори не прилича на такова!
Ваклин Христов 18 януари 2008 - 18:55
Поне типа на двигателя да бе написал. А то, веднага шунтираме, палиме и т.н.
Shmortz 18 януари 2008 - 21:09
Еххх мечтииии, де да ставаше така лесно, не знам за по старичките коли но почти съм сигурен че твоя е от тези който правят следното казано на прост език, след като прочете правилния ключ, се обръща към ЕКУ, което сравнява записания в паметта си номер на рамата с този записан в модула на имобилайзера и ако всичко е ок, можеш да запалиш колата. Премахването на модула на имобилайзера става като се препрограмира процесора на ЕКУ и му се каже да работи без имобилайзер. Аз лично пробвах на дин от Х14ХЕ и повече не заработи за съжаление и не ми е оставало време да си играя с него щото не ми трябваше, но по принцип това е процедурата при повечето коли, специално за фолксваген за коли до 2000 има така наречения симулатор, който се слага вместо модула на имобилайзера и палиш и бягаш. На фиат съм изключвал имобилайзер но там е по лесно от на опела, но трябва човек който е много навътре в нещата. Ако искаш пък да сменяш имобилайзера, трябва да го вземеш комплект с ЕКУ иначе пак няма палене, а цифрата е сериозна тогава, за съжаление. Така че търси свястен майстор, да ти оправи проблема.
i_p 18 януари 2008 - 21:29
Shmortz, на Jan 18 2008, 09:09 PM, каза:
Еххх мечтииии, де да ставаше така лесно, не знам за по старичките коли но почти съм сигурен че твоя е от тези който правят следното казано на прост език, след като прочете правилния ключ, се обръща към ЕКУ, което сравнява записания в паметта си номер на рамата с този записан в модула на имобилайзера и ако всичко е ок, можеш да запалиш колата. Премахването на модула на имобилайзера става като се препрограмира процесора на ЕКУ и му се каже да работи без имобилайзер. Аз лично пробвах на дин от Х14ХЕ и повече не заработи за съжаление и не ми е оставало време да си играя с него щото не ми трябваше, но по принцип това е процедурата при повечето коли, специално за фолксваген за коли до 2000 има така наречения симулатор, който се слага вместо модула на имобилайзера и палиш и бягаш. На фиат съм изключвал имобилайзер но там е по лесно от на опела, но трябва човек който е много навътре в нещата. Ако искаш пък да сменяш имобилайзера, трябва да го вземеш комплект с ЕКУ иначе пак няма палене, а цифрата е сериозна тогава, за съжаление. Така че търси свястен майстор, да ти оправи проблема.
Няма ли да стане с друго ЕКУ без имобилайзера гаден.
Ачо 18 януари 2008 - 22:00
да ве четеш ми мислите няма ли варянт беа имобилайзер да се оправи работата с ново Еку
та тоя двигател е ц14нз-по-просто от тва нема,ама от къде пък решиха да слага имобилайзер на тва:?:?баси тия германци са непоправими:
та тоя двигател е ц14нз-по-просто от тва нема,ама от къде пък решиха да слага имобилайзер на тва:?:?баси тия германци са непоправими:
manolov 18 януари 2008 - 22:41
Хахаха това с омегата и аз го знам и съм го пробвал , работи .А за корсата ти обясних , но се замислих... не може ли да му смениш инсталацията с по стария мотор Ц14нз от някоя морга и да я нареждаш.Другия вариант ти го казах с момчето от Търново
ОМЕГА 18 януари 2008 - 23:36
Ачо, на Jan 18 2008, 10:00 PM, каза:
да ве четеш ми мислите няма ли варянт беа имобилайзер да се оправи работата с ново Еку
та тоя двигател е ц14нз-по-просто от тва нема,ама от къде пък решиха да слага имобилайзер на тва:?:?баси тия германци са непоправими:
та тоя двигател е ц14нз-по-просто от тва нема,ама от къде пък решиха да слага имобилайзер на тва:?:?баси тия германци са непоправими:
Аз пък си мисля ,че пък на C14NZ номера с елиминирането ще стане,в Аутодата не дават връзка на ЕКУто с имобилайзера,което значи ,че само се ПРЕКЪСВА НЯКОЯ ВЕРИГА!
Виж Астрата с X14XE вече е друга работа там изход "20B"(на ЕКУто) отива в имобилайзера!
manolov 18 януари 2008 - 23:59
ОМЕГА, на Jan 18 2008, 11:36 PM, каза:
Ачо, на Jan 18 2008, 10:00 PM, каза:
да ве четеш ми мислите няма ли варянт беа имобилайзер да се оправи работата с ново Еку
та тоя двигател е ц14нз-по-просто от тва нема,ама от къде пък решиха да слага имобилайзер на тва:?:?баси тия германци са непоправими:
та тоя двигател е ц14нз-по-просто от тва нема,ама от къде пък решиха да слага имобилайзер на тва:?:?баси тия германци са непоправими:
Аз пък си мисля ,че пък на C14NZ номера с елиминирането ще стане,в Аутодата не дават връзка на ЕКУто с имобилайзера,което значи ,че само се ПРЕКЪСВА НЯКОЯ ВЕРИГА!
Виж Астрата с X14XE вече е друга работа там изход "20B"(на ЕКУто) отива в имобилайзера!
Мисля че е X14XE, а Ачо се бърка.А човек много благодаря че си писал за омегиния преди 5,6 месеца твоя пост ме спаси
ОМЕГА 19 януари 2008 - 00:16
manolov, на Jan 18 2008, 11:59 PM, каза:
ОМЕГА, на Jan 18 2008, 11:36 PM, каза:
Ачо, на Jan 18 2008, 10:00 PM, каза:
да ве четеш ми мислите няма ли варянт беа имобилайзер да се оправи работата с ново Еку
та тоя двигател е ц14нз-по-просто от тва нема,ама от къде пък решиха да слага имобилайзер на тва:?:?баси тия германци са непоправими:
та тоя двигател е ц14нз-по-просто от тва нема,ама от къде пък решиха да слага имобилайзер на тва:?:?баси тия германци са непоправими:
Аз пък си мисля ,че пък на C14NZ номера с елиминирането ще стане,в Аутодата не дават връзка на ЕКУто с имобилайзера,което значи ,че само се ПРЕКЪСВА НЯКОЯ ВЕРИГА!
Виж Астрата с X14XE вече е друга работа там изход "20B"(на ЕКУто) отива в имобилайзера!
Мисля че е X14XE, а Ачо се бърка.А човек много благодаря че си писал за омегиния преди 5,6 месеца твоя пост ме спаси
Абе като гледам схемата на Корса Б с X14XE ЕКУто също няма връзка с имобилайзера и това включително последните модели произведени 2000г! А на Астра Г със същият мотор инжекциона е съвсем друг!