Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Информация за конкретен модел Опел

какво означава DTL

tihomir_rs снимка tihomir_rs 06 септември 2007 - 10:22

[size="2"]здравейте,
търся си астра -но не сам много запознат с това DTL.Бихте ли ми обяснили какво означава това,че не съм много запознат с тези дизелови двигатели бих казал никак - а искам да си взема дизел астра.Какви са особеностите за дизеловите двигатрели -светнеме ме малко ,че и аз да вляза в час
Отговори

Moonlord снимка Moonlord 06 септември 2007 - 10:28

2 литровите дизели са 2 модификации - DTL и DTH... DTL - е по-слабия (82к.с.), а DTH е по-мощния (101к.с.). Съветвам те да се насочиш към DTH... За особеностите на дизелите - разгледай форума, има доста писано по въпроса! ;)
Отговори

НеаМ РаВеН снимка НеаМ РаВеН 11 септември 2007 - 16:33

 iliqn, на Sep 11 2007, 05:29 PM, каза:

това не е DTL а DTI! означава дизел, турбо, интерколер. ако се загледаш в обуквите ще видиш че това L произлиза от I а чертичката от долу е част от крепежната арматура

:thu: Сега кажи, че няма и DTL и колегата ще е съвсем заблуден. Конкретно в тази ситуация:
D - Diesel
T - Turbo
L - Low power (Niedrige Leistung, казано на немски)

Съответно се сещаш какво ще е Н в DTH :icon_wink:
Отговори

Swing снимка Swing 11 септември 2007 - 22:58

 tihomir_rs, на Sep 6 2007, 11:22 AM, каза:

здравейте,
търся си астра -но не сам много запознат с това DTL.Бихте ли ми обяснили какво означава това,че не съм много запознат с тези дизелови двигатели бих казал никак - а искам да си взема дизел астра.Какви са особеностите за дизеловите двигатрели -светнеме ме малко ,че и аз да вляза в час

Колегите преди мен са ти казали вече какво значи съкращението DTL и колко конски сили е този двигател. Всички Astra G дизел до '99 са с двигател X20DTL. След това се появява и Y20DTH двигателя.
DTL и DTH моторите са "модерни" дизели както им казват гаражните майстори. Това ще рече, че си имаш ГНП с електронно управление, дебитомер, клапан за управление на турбото, EGR клапан, потенциометър за положението на педала, температурен датчик и т.н. и т.н. електронни щуротии :thu: Друг интересен факт за тези двигатели е, че са с четири клапана на цилиндър, но с един разпределителен вал.
Аз не изпитвам никакви симпатии към тези два двигателя, но това естествено си е само мое мнение :icon_wink: В един хубав ден почваш да палиш трудно и се налага да смениш О-пръстените на дюзите. В друг още по-хубав ден въобще не можеш да запалиш и разбираш, че ти е изгорял блока за управление на помпата. В общия случай ремонта му е близо 1/4 от стойността на колата, макар че с повече търсене и предприемчивост изскачат и по-евтини варианти. Междувременно се скапва и клапана за управление на турбото или пък датчика за положението на педала на газта и радостта е пълна. В общи линии това са проблемите, които задължително се появяват в даден етап от живота на колата. Ако уцелиш да не се случат, докато ти си собственик значи си късметлия :thu: Не искам да те плаша, но по-добре да знаеш как стоят нещата преди да си купил колата. За мен добър дизел на Astra G е Y17DT. Като динамика е подобен на DTL мотора, а разходът му е по-нисък. Но ако търсиш по-"спортен" дизел си избираш Y20DTH и приемаш недостатъците му :3:

 iliqn, на Sep 11 2007, 05:29 PM, каза:

това не е DTL а DTI! означава дизел, турбо, интерколер. ако се загледаш в обуквите ще видиш че това L произлиза от I а чертичката от долу е част от крепежната арматура

Това DTL е в номера на двигателя и няма нищо общо с табелката на багажника. Tабелката DTI 16V значи мотора е Y20DTH, а DI 16V означава, че е X20DTL.
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg