Опел Клуб България

»
Вход Регистрация Потребители Ново съдържание Промени на статуса
« Back to Направи си сам

Как да го накарам да показва ?

sve_savov снимка sve_savov 17 ноември 2006 - 20:18

Хора, дайте един акъл ! На Асконката бензиномера непоказва от доста време ! Количката е на газ и вижда по 10лв бензин от време на време <_< Нали знаете как е :beer:
Чеееее, предполагам че нещо е клеясало на поплавъка, казаха ми го доста хора, но искам да чуя и вашето мнение !
Благодаря за помоща предварително ! :61:
Отговори

Strabex снимка Strabex 17 ноември 2006 - 20:58

и моята аскона не беше карана много време на бенз и така сипвах по 10-15 лв и не мръдваше. Докато един ден не сипах 40 лв и той взе че проработи и сега си хваща както трябва
Отговори

Ivo_Dinkov снимка Ivo_Dinkov 17 ноември 2006 - 21:09

Писал съм по темата, разтърси се из мненията ми, че ме мързи :)

Накратко- 90% от причините са износване на пластинките на платката, по която се движи единия край на поплавъка- това се разбира, ако за определено ниво бензин спира да бачка бензиномера, а над него- бачка. Оправя се като се презапоят "пъпчици" върху износените писти.
Другата причина е откачено топченце на поплавъка, но тогава ще ти показва максимум пълно :)
Аз съм слагал от Кадет Дизел на бензинов резервоар и сработи точно!
Отговори

sve_savov снимка sve_savov 18 ноември 2006 - 01:23

Ivo_Dinkov, на Nov 17 2006, 09:09 PM, каза:

Писал съм по темата, разтърси се из мненията ми, че ме мързи :)

Накратко- 90% от причините са износване на пластинките на платката, по която се движи единия край на поплавъка- това се разбира, ако за определено ниво бензин спира да бачка бензиномера, а над него- бачка. Оправя се като се презапоят "пъпчици" върху износените писти.
Другата причина е откачено топченце на поплавъка, но тогава ще ти показва максимум пълно :)
Аз съм слагал от Кадет Дизел на бензинов резервоар и сработи точно!
 

На теб съм се доверявал много ! Помогна ми за обортомера и т.н ! Благодаря ти за което и само да те видя и ще <_< !!!!
Можеш ли да ми кажеш как да изкарам поплавъка с пистичките ? Не разполагам с канал и много рядко я качвам на такъв, освен на село ! :)
Можеш ли да ми кажеш къде се намира и как да го изкарам ?
Благодаря ! :bou:
Отговори

Moonlord снимка Moonlord 18 ноември 2006 - 15:00

Иво, айде верно напиши един гайд като имаш време =) Аз също мисля да правя ревизия на поплавъка, че нещо се будалка с мен... Сипвам 20литра и 2 чертички от малките качва скалата на дигиталката... :2angry1: То ще излезе, че резервоара ми е 150 литра <_<
Отговори

Ivo_Dinkov снимка Ivo_Dinkov 18 ноември 2006 - 18:19

Ами, сега ще нахвърлям набързо как става процедурата :beer:

1. Оставете малко гориво в резервоара, а не като мен- да шибнете 20 литра бензин и после да клечите с леген под колата и да го точите :61: Развиите маркучето, излизащо от резервоара на мястото, в което влиза в ПВЦ тръбичката, отиваща до двигателния отсек и източете бензина(аз после го цедих, преди да го сипя, че изтекоха едни л**на)

2. На седана резервоара се пада точно под задната седалка, в единия му край(до задна дясна врата, ако не се лъжа) се намира поплавъка, с две кабелчета излизащи от него. От личен опит ви казвам- трябва си канал, много е неудобно ако вдигнете колата на крик и да залягате отдолу. Та откачвате двете кабелчета, като си отбелязвате някъде кое къде е било сложено, едното е без изолация на обувката- това е масата, другото кабелче е "+".

3. Поплавъка се развива с помощта на отверка :61: представлява нещо като капачка от буркан, нарязана на 4 или 6 места- слагате по диагонал отверката между два прореза и въртите в посока обратна на часовниковата стрелка. След ход от 1-2 см просто го издърпайте- този начин го измисли баща ми, след малко чудене как да го развием :) Възможно е и друг начин за сваляне да има, аз ползвах този. Внимавайте да не загубите гуменото О- пръстенче, което е изолацията между поплавъка и резервоара!

4. Следва избърсване на поплавъка и на удобно място(на крак не става ;)) с помощта на клещи с тънки челюсти изправете закривените крачета на металната "кутийка", намираща се в единия край на поплавъка. Вътре е платката, по която се движи рамото и действа като реостат- в зависимост от това, с коя писта контактува, подава различно съпротивление(абе, не съм 100%, че е като реостат, може и да бъркам <_< ). Предполагам, ще видите какви мизерии са се наслоили- почистете ги, изчакайте да изсъхне платката и презапойте протрите писти, след което ги загладете с финна шкурка.
Не забравяйте да почистите и медната пластинка на рамото, която контактува с пистите! Аз свалях повторно поплавъка само заради нея :61:

5. След като сте презапоили пистите, проверете добре ли е закрепено топченцето на рамото на поплавъка и дали е здраво(ако е пълно с бензин, значи е пукнато и не става), обърнете на обратно гумения пръстен- уплътнение(поне при мен изглеждаше по не- сплескан от другата страна :)) и завийте поплавъка. Ако се решите да жертвате 2-3 литра гориво- налейте го в резервоара, разклатете колата и го източете, гарантирам ви, че ще заподозрете наличието на WC някъде в колата и свързаността му с резервоара, защото няма от къде другаде да излизат такива мизерии :61: :61:

6. Ако е необходимо, подменете маркучето от резервоара до ПВЦ тръбичката- 20 см е, но като се пукне до скобата, а моето се пука в най- неподходящото време, ще съжалявате, че не сте го смеили като сте имали възможност :61:

7. Налейте бензина, закачете кабелите както са си били и пробвайте, като може да доливате постепенно и а видите дали се вдига плавно стрелката.

Успех! :61:

П.С. Процедурата я описвам по спомени и не гарантирам, че на всички Аскони е приложима, затова ползвайте това описание на собствена отговорност!
Отговори

sve_savov снимка sve_savov 19 ноември 2006 - 11:41

Мерси Иво !!! :beer:
Отговори

Helen снимка Helen 03 април 2007 - 11:23

Ivo_Dinkov, на Nov 18 2006, 06:19 PM, каза:

Ами, сега ще нахвърлям набързо как става процедурата <_<

1. ................

П.С. Процедурата я описвам по спомени и не гарантирам, че на всички Аскони е приложима, затова ползвайте това описание на собствена отговорност!
 


Тази процедура приложима ли е за Опел Омега А 2.0i ?
Отговори

Commodore_69 снимка Commodore_69 19 юни 2007 - 23:42

 o.valio, на Jun 19 2007, 10:57 AM, каза:

реэервоара на асконата е 96 л. такачи несе притисняваи

Не го казвай пред много хора това, че може да ти се смеят някъде... :naughtynono:
Отговори

sve_savov снимка sve_savov 19 юни 2007 - 23:56

Той вече го каза пред много хора и аз лично започвам да се смея !!!
:beer: :thu: :naughtynono: :flag: :naughtynono: :naughtynono: :flag: :flag:
Отговори

ascona_16d снимка ascona_16d 20 юни 2007 - 09:10

 o.valio, на Jun 19 2007, 10:57 AM, каза:

реэервоара на асконата е 96 л. такачи несе притисняваи

дай един такъв и за мене
Отговори
Хостинг от NS1.bg
Хостинг от NS1.bg