Как да го накарам да показва ?
sve_savov 17 ноември 2006 - 20:18
Хора, дайте един акъл ! На Асконката бензиномера непоказва от доста време ! Количката е на газ и вижда по 10лв бензин от време на време Нали знаете как е
Чеееее, предполагам че нещо е клеясало на поплавъка, казаха ми го доста хора, но искам да чуя и вашето мнение !
Благодаря за помоща предварително !
Чеееее, предполагам че нещо е клеясало на поплавъка, казаха ми го доста хора, но искам да чуя и вашето мнение !
Благодаря за помоща предварително !
Strabex 17 ноември 2006 - 20:58
и моята аскона не беше карана много време на бенз и така сипвах по 10-15 лв и не мръдваше. Докато един ден не сипах 40 лв и той взе че проработи и сега си хваща както трябва
Ivo_Dinkov 17 ноември 2006 - 21:09
Писал съм по темата, разтърси се из мненията ми, че ме мързи :)
Накратко- 90% от причините са износване на пластинките на платката, по която се движи единия край на поплавъка- това се разбира, ако за определено ниво бензин спира да бачка бензиномера, а над него- бачка. Оправя се като се презапоят "пъпчици" върху износените писти.
Другата причина е откачено топченце на поплавъка, но тогава ще ти показва максимум пълно :)
Аз съм слагал от Кадет Дизел на бензинов резервоар и сработи точно!
Накратко- 90% от причините са износване на пластинките на платката, по която се движи единия край на поплавъка- това се разбира, ако за определено ниво бензин спира да бачка бензиномера, а над него- бачка. Оправя се като се презапоят "пъпчици" върху износените писти.
Другата причина е откачено топченце на поплавъка, но тогава ще ти показва максимум пълно :)
Аз съм слагал от Кадет Дизел на бензинов резервоар и сработи точно!
sve_savov 18 ноември 2006 - 01:23
Ivo_Dinkov, на Nov 17 2006, 09:09 PM, каза:
Писал съм по темата, разтърси се из мненията ми, че ме мързи :)
Накратко- 90% от причините са износване на пластинките на платката, по която се движи единия край на поплавъка- това се разбира, ако за определено ниво бензин спира да бачка бензиномера, а над него- бачка. Оправя се като се презапоят "пъпчици" върху износените писти.
Другата причина е откачено топченце на поплавъка, но тогава ще ти показва максимум пълно :)
Аз съм слагал от Кадет Дизел на бензинов резервоар и сработи точно!
Накратко- 90% от причините са износване на пластинките на платката, по която се движи единия край на поплавъка- това се разбира, ако за определено ниво бензин спира да бачка бензиномера, а над него- бачка. Оправя се като се презапоят "пъпчици" върху износените писти.
Другата причина е откачено топченце на поплавъка, но тогава ще ти показва максимум пълно :)
Аз съм слагал от Кадет Дизел на бензинов резервоар и сработи точно!
На теб съм се доверявал много ! Помогна ми за обортомера и т.н ! Благодаря ти за което и само да те видя и ще !!!!
Можеш ли да ми кажеш как да изкарам поплавъка с пистичките ? Не разполагам с канал и много рядко я качвам на такъв, освен на село ! :)
Можеш ли да ми кажеш къде се намира и как да го изкарам ?
Благодаря ! :bou:
Moonlord 18 ноември 2006 - 15:00
Иво, айде верно напиши един гайд като имаш време =) Аз също мисля да правя ревизия на поплавъка, че нещо се будалка с мен... Сипвам 20литра и 2 чертички от малките качва скалата на дигиталката... :2angry1: То ще излезе, че резервоара ми е 150 литра
Ivo_Dinkov 18 ноември 2006 - 18:19
Ами, сега ще нахвърлям набързо как става процедурата
1. Оставете малко гориво в резервоара, а не като мен- да шибнете 20 литра бензин и после да клечите с леген под колата и да го точите Развиите маркучето, излизащо от резервоара на мястото, в което влиза в ПВЦ тръбичката, отиваща до двигателния отсек и източете бензина(аз после го цедих, преди да го сипя, че изтекоха едни л**на)
2. На седана резервоара се пада точно под задната седалка, в единия му край(до задна дясна врата, ако не се лъжа) се намира поплавъка, с две кабелчета излизащи от него. От личен опит ви казвам- трябва си канал, много е неудобно ако вдигнете колата на крик и да залягате отдолу. Та откачвате двете кабелчета, като си отбелязвате някъде кое къде е било сложено, едното е без изолация на обувката- това е масата, другото кабелче е "+".
3. Поплавъка се развива с помощта на отверка представлява нещо като капачка от буркан, нарязана на 4 или 6 места- слагате по диагонал отверката между два прореза и въртите в посока обратна на часовниковата стрелка. След ход от 1-2 см просто го издърпайте- този начин го измисли баща ми, след малко чудене как да го развием :) Възможно е и друг начин за сваляне да има, аз ползвах този. Внимавайте да не загубите гуменото О- пръстенче, което е изолацията между поплавъка и резервоара!
4. Следва избърсване на поплавъка и на удобно място(на крак не става ;)) с помощта на клещи с тънки челюсти изправете закривените крачета на металната "кутийка", намираща се в единия край на поплавъка. Вътре е платката, по която се движи рамото и действа като реостат- в зависимост от това, с коя писта контактува, подава различно съпротивление(абе, не съм 100%, че е като реостат, може и да бъркам ). Предполагам, ще видите какви мизерии са се наслоили- почистете ги, изчакайте да изсъхне платката и презапойте протрите писти, след което ги загладете с финна шкурка.
Не забравяйте да почистите и медната пластинка на рамото, която контактува с пистите! Аз свалях повторно поплавъка само заради нея
5. След като сте презапоили пистите, проверете добре ли е закрепено топченцето на рамото на поплавъка и дали е здраво(ако е пълно с бензин, значи е пукнато и не става), обърнете на обратно гумения пръстен- уплътнение(поне при мен изглеждаше по не- сплескан от другата страна :)) и завийте поплавъка. Ако се решите да жертвате 2-3 литра гориво- налейте го в резервоара, разклатете колата и го източете, гарантирам ви, че ще заподозрете наличието на WC някъде в колата и свързаността му с резервоара, защото няма от къде другаде да излизат такива мизерии
6. Ако е необходимо, подменете маркучето от резервоара до ПВЦ тръбичката- 20 см е, но като се пукне до скобата, а моето се пука в най- неподходящото време, ще съжалявате, че не сте го смеили като сте имали възможност
7. Налейте бензина, закачете кабелите както са си били и пробвайте, като може да доливате постепенно и а видите дали се вдига плавно стрелката.
Успех!
П.С. Процедурата я описвам по спомени и не гарантирам, че на всички Аскони е приложима, затова ползвайте това описание на собствена отговорност!
1. Оставете малко гориво в резервоара, а не като мен- да шибнете 20 литра бензин и после да клечите с леген под колата и да го точите Развиите маркучето, излизащо от резервоара на мястото, в което влиза в ПВЦ тръбичката, отиваща до двигателния отсек и източете бензина(аз после го цедих, преди да го сипя, че изтекоха едни л**на)
2. На седана резервоара се пада точно под задната седалка, в единия му край(до задна дясна врата, ако не се лъжа) се намира поплавъка, с две кабелчета излизащи от него. От личен опит ви казвам- трябва си канал, много е неудобно ако вдигнете колата на крик и да залягате отдолу. Та откачвате двете кабелчета, като си отбелязвате някъде кое къде е било сложено, едното е без изолация на обувката- това е масата, другото кабелче е "+".
3. Поплавъка се развива с помощта на отверка представлява нещо като капачка от буркан, нарязана на 4 или 6 места- слагате по диагонал отверката между два прореза и въртите в посока обратна на часовниковата стрелка. След ход от 1-2 см просто го издърпайте- този начин го измисли баща ми, след малко чудене как да го развием :) Възможно е и друг начин за сваляне да има, аз ползвах този. Внимавайте да не загубите гуменото О- пръстенче, което е изолацията между поплавъка и резервоара!
4. Следва избърсване на поплавъка и на удобно място(на крак не става ;)) с помощта на клещи с тънки челюсти изправете закривените крачета на металната "кутийка", намираща се в единия край на поплавъка. Вътре е платката, по която се движи рамото и действа като реостат- в зависимост от това, с коя писта контактува, подава различно съпротивление(абе, не съм 100%, че е като реостат, може и да бъркам ). Предполагам, ще видите какви мизерии са се наслоили- почистете ги, изчакайте да изсъхне платката и презапойте протрите писти, след което ги загладете с финна шкурка.
Не забравяйте да почистите и медната пластинка на рамото, която контактува с пистите! Аз свалях повторно поплавъка само заради нея
5. След като сте презапоили пистите, проверете добре ли е закрепено топченцето на рамото на поплавъка и дали е здраво(ако е пълно с бензин, значи е пукнато и не става), обърнете на обратно гумения пръстен- уплътнение(поне при мен изглеждаше по не- сплескан от другата страна :)) и завийте поплавъка. Ако се решите да жертвате 2-3 литра гориво- налейте го в резервоара, разклатете колата и го източете, гарантирам ви, че ще заподозрете наличието на WC някъде в колата и свързаността му с резервоара, защото няма от къде другаде да излизат такива мизерии
6. Ако е необходимо, подменете маркучето от резервоара до ПВЦ тръбичката- 20 см е, но като се пукне до скобата, а моето се пука в най- неподходящото време, ще съжалявате, че не сте го смеили като сте имали възможност
7. Налейте бензина, закачете кабелите както са си били и пробвайте, като може да доливате постепенно и а видите дали се вдига плавно стрелката.
Успех!
П.С. Процедурата я описвам по спомени и не гарантирам, че на всички Аскони е приложима, затова ползвайте това описание на собствена отговорност!
Helen 03 април 2007 - 11:23
Ivo_Dinkov, на Nov 18 2006, 06:19 PM, каза:
Тази процедура приложима ли е за Опел Омега А 2.0i ?
Commodore_69 19 юни 2007 - 23:42
sve_savov 19 юни 2007 - 23:56
Той вече го каза пред много хора и аз лично започвам да се смея !!!